Сім навичок високоефективних держслужбовців


 Сучасний світ, з його постійними змінами, вимагає від кожного з нас бути продуктивним та успішним. Ми, подібно героям казок Льюїса Керрола, маємо дуже швидко бігти, щоб залишатись на місці. Кожен, хто бажає кар’єрного зростання та успіхів у роботі й особистому житті, колись замислюється, як підвищити особисту ефективність та досягти нових результатів. Реформи, що відбуваються у державному секторі, змушують чиновників  опановувати нові підходи до роботи, більш активно працювати над саморозвитком.

Ми пропонуємо сім засобів підвищення особистої продуктивності за рахунок досить простих дій.

Отже, сім навичок високоефективних держслужбовців:

  1. Згадувати чому я працюю саме тут? Зв’язок між щоденними діями та місією держслужбовця наповнює робочий день енергією та пристрастю. Розуміння сенсу своєї праці єодиним з ключових мотивуючих факторів, без якого досягнення персональних та командних досягнень залишається під питанням. У цьому контексті робота держслужбовця є благородним служінням інтересам народу і може допомогти покращити життя та добробут цілих громад, селищ та міст.
  2. Чітко розуміти власні цілі та цілі свого підрозділу. Конкретна, обмежена в часі, досяжна мета дає чітке розуміння, що саме і коли треба робити, щоб досягти бажаного результату.
  3. Намагатися побудовувати відносини з колегами і покращити рівень внутрішньої комунікації. Без командної взаємодії та здатності знаходити взаєморозуміння такі масштабні структури як державні інституції приречені на кулуарну боротьбу та низьку результативність.
  4. Визначити власні пріоритети. Якщо ви сфокусуєтесь на діях, які є найбільш важливими у сфері вашої відповідальності, ефект від вашої роботи та професіоналізм зростатимуть з кожним днем. Термінові справи завжди були і будуть у вашому розпорядку, але виконання найбільш важливих завдань визначатиме ваші успіхі.
  5. Використовувати діджітал-інструменти, які допомагають планувати день, тиждень та рік. Додатки підтримають вашу продуктивність своєчасними нагадуваннями, візуалізацією та аналітикою результатів. Прикладами тут виступають такі програми як ToDoist, MyEffectiveness, Remente та інші.
  6. Постійне навчання та підвищення кваліфікації. Розвиток, або як казав найбільш відомий у світі тренер з особистої ефективності Стівен Кові “заточування пилки”, наразі просто необхідно, оскільки трансформації та зміни вимагають нових або покращення старих компетенцій кожного року. До того ж, сучасний світ пропонує різноманітні форми саморозвитку: подкасти, канали в соціальних мережах, он-лайн-курси тощо. З цього різноманіття завжди можна обрати ресурс, який підходить вашому стилю життя.
  7. Спланований та різноплановий відпочинок. Державні службовці відносяться до групи людей, які разом із вчителями та лікарями, досить часто страждають від емоційного виснаження. Поповнення власних фізичних та душевних сил є необхідною умовою підтримки ресурсного стану кожної людини і чиновники тут не виключення.

 

Звичайно, опанувати усі ці навички одночасно неможливо. Кожна з них потребує певного часу для закріплення і удосконалення. У той же час не слід забувати китайське прислів’я – “Подорож у тисячу миль починається з першого кроку”. Пропонуємо і вам зробити цей перший крок, обрати принаймні одну з навичок та попрацювати над нею протягом цього чи наступного тижня.

Дата публікації: 27.03.2019